Składanie skarg i wniosków
INFORMACJA W SPRAWIE SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW
- Skargi lub wnioski mogą być składane w imieniu własnym lub innej osoby za jej pisemną zgodą.
- Skargi lub wnioski, nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby, która je wniosła, pozostaną bez rozpoznania.
- Nie rozpatruje się spraw, które zostały rozstrzygnięte prawomocnym wyrokiem sądu lub ostateczną decyzją administracyjną. Świadczeniobiorca, którego prawo do świadczeń zdrowotnych nie jest realizowane w sposób dla niego zadowalający, może także złożyć skargę do:
- Rzecznik Praw Pacjenta,
- Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej,
- Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych,
- Biura Generalnego Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
SKARGI I WNIOSKI SKŁADANE DO SPZOZ W NASIELSKU
Pacjent ma możliwość złożenia skargi lub wniosków poprzez:
- wpis w książkach skarg i wniosków, które dostępne są w rejestracjach placówek SPZOZ w Nasielsku,
- złożenie skargi na piśmie w sekretariacie SPZOZ w Nasielsku, ul. Sportowa 2 05-190 Nasielsku (II piętro, pok. 305),
- osobiście Dyrektorowi SPZOZ w Nasielsku,
- listownie na adres SPZOZ w Nasielsku ul. Sportowa 2, 05-190 Nasielsk,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zoznasielsk.pl
SKARGI I WNIOSKI SKŁADANE DO MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ
Świadczeniobiorca może złożyć skargę związaną z naruszeniem zasad udzielania świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w komórkach skarg i wniosków.
Skargi i wnioski mogą być składane:
- osobiście w kancelarii (również w delegaturach w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i w Siedlcach), codziennie od godz. 8.00 do 16.00
- za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrzynki: /016ndson16/skrytka)
- pocztą na adres: 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
- prześlij na adres e-mail: kancelaria@nfz-warszawa.pl
- ustnie do protokołu
Zastępca Dyrektora ds. Służb Mundurowych i Świadczeniobiorców przyjmuje interesantów w sprawach skarg w poniedziałki w godz. 14.00-17.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania.
W celu umówienia się na rozmowę należy kontaktować się z sekretariatem pod numerem 22 279 78 10.
Informacje na temat procedury składania i rozpatrywania skarg można uzyskać w Dziale Skarg i Wniosków: tel. 22 279 75 78.
Skargi lub wnioski mogą być składane w imieniu własnym lub innej osoby za jej pisemną zgodą.
SKARGI I WNIOSKI SKŁADANE DO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
Jeśli podejrzewasz naruszenie praw pacjenta, zwróć się do Biura Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie przy ul. Młynarskiej 46. Skontaktuj się z Telefoniczną Informacją Pacjenta pod numerem 800 190 590 lub odwiedź stronę internetową: https://www.gov.pl/web/rpp/kontakt