Przejdź do treści

Sygnaliści

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) opracowano „Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nasielsku”.

 Zgłoszenia dokonywane mogą być przez dedykowane, poufne kanały zgłoszeń funkcjonujące w SPZOZ w Nasielsku, w szczególności:

  • za pomocą dedykowanej skrzynki mailowej – naruszenieprawa@zoznasielsk.pl, poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego pod adresem www.zoznasielsk.pl – wzór formularza zgłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej procedury,
  • osobiście u pełnomocnika ds. naruszeń prawa,
  • telefonicznie pod nr tel. 23 6912606,
  • pocztą na adres SPZOZ w Nasielsku ul. Sportowa 2, 05-190 Nasielsk, z dopiskiem „Pełnomocnik ds. naruszeń prawa – Zgłoszenie sygnalisty”.

Do pobrania: